administratief medewerker

Ben jij onze administratieve spin in het web?

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Kom in contact met onze sr. P&O adviseur Nikki Hendrikx.
We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

Ons aanbod:

Wat doe je als administratief medewerker bij Scab?

Je gaat je onder andere bezighouden met:

  • Het uitvoeren en beheer van de crediteuren en debiteuren administratie;
  • Het controleren en zorgdragen voor een tijdige financiële verwerking van de interne administratie;
  • Het ondersteunen van onze collega marketing & communicatie in het plannen en organiseren van bijeenkomsten en evenementen;
  • Mede verantwoordelijk voor de uitvoering van het beleid ten behoeve van facilitaire zaken;

Naast werken op kantoor heb je de mogelijkheid om deze rol deels vanuit huis op te pakken. Je gaat onderdeel uitmaken van het team van administratie intern en werkt tevens nauw samen met onze marketing & communicatie adviseur.

Wie ben jij?

Plannen en organiseren en het uitvoeren van de administratie is helemaal jouw ding. Je bent communicatiefvaardig, dienstverlenend, denkt graag na over nieuwe ideeën en durft deze in te brengen. Je ziet de meerwaarde in MVO-activiteiten en denkt hier graag over mee.

Kennismaken met Scab

Wat bieden wij jou?

Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruik kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je onder andere denken aan extra pensioen sparen, vakantiedagen kopen of verkopen en sparen voor een sabbatical.

Wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- én we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.

Wat breng je mee?

MBO+; bij voorkeur een afgeronde MBO-opleiding administratief medewerker niveau 4

24-32 uur p/w beschikbaar

Verklaring omtrent Gedrag (VOG)

Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol

Aantoonbare werkervaring met plannen en organiseren 

Collega’s vertellen

Anneloes Verhage-Scab

“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vind het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”

Anneloes Verhage, junior loonadministrateur

“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”

Marieke van Abeelen, zelfstandig assistent accountant samenstelprakijk
Marco Palstra - Scab

“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”

Marco Palstra, senior-accountant/ controleleider
Nikki Hendrikx - Scab

“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”

Nikki Hendrikx, P&O Adviseur
Monique Geerts-Bouter-Scab

“Goed werkgeverschap betekent voor mij een goede werk/privé balans, vrijheid in mijn werk, ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en waardering in mijn werk. Al deze elementen vind ik bij Scab in mijn rol als accountant en relatiebeheerder. Daarnaast werk ik in een fijn team wat mijn werkplezier versterkt. Begin april 2022 ben ik voor de tweede keer moeder geworden van een prachtige zoon waardoor ik nog meer waardeer en besef wat een leuke baan ik heb naast ons mooie gezin!”

Monique Geerts-Bouter, relatiebeheerder/AA
Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur bij Scab

“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”

Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur
Annemie Donders - Scab

“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”

Annemie Donders, administratief medewerker
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
Romy Bergman, zelfstandig assistent accountant

“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”

Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur bij ScabGeraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur

“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”

Marieke van Abeelen, zelfstandig assistent accountant samenstelprakijk

“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”

Romy Bergman, zelfstandig assistent accountant

Wil je aan de slag bij een flexibele en informele werkgever? Solliciteer dan direct!

Choose File
Choose File

Een capaciteitentest kan onderdeel zijn van de selectieprocedure

Nikki Hendrikx
Nikki HendrikxSenior P&O adviseur
Nieuwsgierig geworden?

We vertellen je graag meer!

T: 013 583 38 94

Ga terug naar het vacatureoverzicht