Voor het team van administratieve dienstverlening zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Je komt te werken in een dynamische organisatie waarin we naast werkplezier veel waarde hechten aan je (persoonlijke) ontwikkeling en een mooi MVO beleid hebben.

Wat ga je bij ons doen?

Je verricht allerlei werkzaamheden voor de financiële administraties van onze klanten. Hierbij kun je denken aan:

  • Het invoeren, controleren en verwerken van financiële documenten;
  • Het verzorgen van btw- aangiftes;
  • Uitvoeren van administratieve controles op debiteuren, crediteuren en tussenrekeningen;
  • Het “samenstelproof” maken van jaarrekeningen.

Naast dat je werkzaam bent op het kantoor van Scab in Tilburg, zul je ook gedetacheerd worden bij onze klanten. Dat betekent dat je de financiële administratie van onze klanten op locatie verwerkt. Daarnaast heb je de mogelijkheid om deel te nemen aan de thuiswerkregeling waarbij je een gedeelte van je werktijd vanuit huis kunt werken.

Het team van de administratieve dienstverlening bestaat uit 8 collega’s en maakt onderdeel uit van de afdeling Accountancy. Deze afdeling met bijna 30 collega’s is naast het verzorgen van financiële administraties verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen, het uitvoeren van controleopdrachten en het adviseren van klanten over bedrijfseconomische en fiscale zaken.

Wie zoeken we?

Je bent een administratieve duizendpoot, een held in schakelen tussen verschillende administraties en softwarepakketten en je vindt het leuk om je bezig te houden met het mede voorbereiden van jaarrekeningen.

We zijn op zoek naar collega’s die plezier hebben in hun vak, nieuwsgierig zijn en ideeën naar voren durven brengen. Naast het zijn van de vakspecialist vinden we het leuk als je met ons mee denkt over ludieke MVO activiteiten of ga je onderdeel uit maken van de werkgroep.

Wat bieden wij jou?

Naast goede arbeidsvoorwaarden hebben wij een informele werksfeer en een interessant klantenpakket met leuke opdrachten ligt voor je klaar. Bij het uitvoeren van je werkzaamheden krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheden. Je stemt je werkzaamheden en planning af met je collega’s, zodat je de afspraken met klanten op tijd kan nakomen.

Benieuwd of je bij onze organisatie past?

Doe dan de scan via Finch online. Direct solliciteren? Dat mag natuurlijk ook! Stuur dan je CV en motivatie naar ons op.

Heb je nog vragen over de vacature of Scab als werkgever? Nikki Hendrikx (senior adviseur P&O) staat je graag te woord. Zij is te bereiken via 06-12166226 of personeel@scabadvies.nl.

Wat breng je mee?

MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde MBO opleiding administratief medewerker

Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke/financieel administratieve rol

Kennis van Twinfield online boekhouden en Basecone is een pré

Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar

Wat ontvang je?

€ 2.000.- tot
€ 3.250,- bruto per maand o.b.v. 40 uur, inschaling op basis van ervaring

Verschillende opleidings- mogelijkheden

35 vakantiedagen
Mogelijkheid om deel te nemen aan onze thuiswerkregeling

Premievrij pensioen

Goede reiskostenvergoeding

Wil je aan de slag bij een flexibele en informele werkgever? Solliciteer dan direct!

Choose File
Choose File

Een capaciteitentest kan onderdeel zijn van de selectieprocedure

Vragen? Mail of bel met
Nikki Hendrikx
Nikki Hendrikx
Nikki HendrikxSenior P&O adviseur
T: 013 583 38 93