(senior) Business Support-medewerker
Van A tot Z ondersteun en faciliteer jij onze business op zowel accountancy als loonadministratie.
(senior) Business Support-medewerker
Van A tot Z ondersteun en faciliteer jij onze business op zowel accountancy als loonadministratie.
Ons aanbod:
Wat doe je als business support-medewerker bij Scab?
In deze functie ondersteun en faciliteer je de business in de breedste zin van het woord. Je werkt hierin nauw samen met collega’s en bent regelmatig voor relaties het eerste aanspreekpunt.
Je takenpakket bestaat onder andere uit:
- Je beheert het CRM-systeem van (potentiële) klanten, leveranciers en partners. Daarbij ben je verantwoordelijk voor de invoer van nieuwe klanten, beheer van offertes en het up-to-date houden van de gegevens
- Je ondersteunt bij de totstandkoming en lancering en/of uitrol van nieuwe en/of verbeterde diensten of producten
- Je ondersteunt het management bij de organisatie en administratie van interne activiteiten zoals kwartaalbijeenkomsten, kick-off dagen etc.
Wie ben jij?
Een enthousiaste collega die zich thuis voelt in verschillende administratieve processen. Je bent communicatief sterk, kunt goed zelfstandig werken, bent nauwkeurig en in staat snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Daarnaast maak je (nieuwe) systemen en processen je snel eigen.
Wie ben jij?
Een enthousiaste collega die zich thuis voelt in verschillende administratieve processen. Je bent communicatief sterk, kunt goed zelfstandig werken, bent nauwkeurig en in staat snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Daarnaast maak je (nieuwe) systemen en processen je snel eigen.
Wat bieden wij jou?
Deze rol is nu nog op meerdere plekken belegd en wij vormen een nieuw team voor alle activiteiten binnen Scab, dus we geven je de mogelijkheid én het vertrouwen om samen met collega’s de werkzaamheden niet alleen eigen te maken maar ook een team te vormen.
Naast mooie arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie met behulp van ons flexibele arbeidsvoorwaardenpakket.
Wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- én we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je wellicht nog een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.
Wat bieden wij jou?
Deze rol is nu nog op meerdere plekken belegd en wij vormen een nieuw team voor alle activiteiten binnen Scab, dus we geven je de mogelijkheid én het vertrouwen om samen met collega’s de werkzaamheden niet alleen eigen te maken maar ook een team te vormen.
Naast mooie arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie met behulp van ons flexibele arbeidsvoorwaardenpakket.
Wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- én we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je wellicht nog een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.
Wat breng je mee?
HBO werk- en denkniveau
Minimaal 24 uur per week beschikbaar
Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
Verklaring omtrent Gedrag (VOG)
Wat breng je mee?
Collega’s vertellen
“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”
“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”
“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vind het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”
“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”
“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”
“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”
“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”
“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”
“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vond het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”