Software consultant voor de Bouw
Onze pay-off ‘Deskundig zijn, eenvoudig doen’ past volledig bij jouw stijl als consultant!
Ons aanbod:
Wat doe je als software consultant voor de bouw?
Als software consultant ben je verantwoordelijk voor de implementatie van het pakket BouwWorks (van partner BouwInfosys) bij aannemers en opleidingsbedrijven. Verder toon je natuurlijke interesse voor de ontwikkeling van andere gespecialiseerde pakketten in de Bouw.
Je takenpakket bestaat onder andere uit:
- Je adviseert en ondersteunt klanten bij de implementatie van BouwWorks en de achterliggende administratieve processen
- Je onderhoudt contact met klanten en zorgt voor een continue optimalisering van de processen bij deze relaties en leidt nieuwe gebruikers op
- Je beheert de helpdesk van BouwWorks Opleidingen en haalt adviesvraagstukken uit de binnenkomende meldingen
- Je rapporteert maandelijks over de voortgang en onderhoudt je kennis op het vlak van ontwikkelingen
- Je ontwikkelt kennis van andere specifieke software oplossingen voor de Bouw en detecteert hieruit kansen
- Je neemt deel aan de werkgroep BouwWorks Opleidingen, bestaande uit onze partner BouwInfosys en een selectie opleidingsbedrijven.
Je vervult deze rol samen met onze partner BouwInfosys alwaar je pro-actief contact mee onderhoudt. Samen zorgen jullie voor een juiste dienstverlening aan de klant.
Wie ben jij?
Je bent communicatief sterk, legt makkelijk contacten met de klant en je hebt affiniteit met de doelgroep. Daarnaast maak je systemen snel eigen en vindt het leuk om regelmatig onze klanten te bezoeken. Je werkt dus zowel op kantoor als bij de klant.
Je ziet het als een uitdaging om de kennis die je hebt van boekhouding/financiële administraties in te zetten in de rol als consultant om de klant juist te kunnen adviseren.
Wat bieden wij jou?
Een leuke commerciële rol waarin je veel contact hebt met klanten en samenwerkt met diverse afdelingen binnen ons kantoor. Samen met BouwInfosys verzorgen wij een gedegen opleiding van zowel het pakket BouwWorks als je consultancy vaardigheden.
Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruik kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je denken aan extra pensioensparen, vakantiedagen kopen of verkopen en sparen voor een sabbatical.
Je krijgt bij ons de ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling. Kan dat bij een accountantskantoor? Ja! Want wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- en we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien.
Wat breng je mee?
Kennis van ERP pakketten en Microsoft Office
Minimaal 24 uur p/w beschikbaar
Affiniteit met de bouwbranche en
loonverwerking is een pré
Minimaal 2 jaar ervaring in een
gelijkwaardige functie en/of
financiële administraties
Afgeronde HBO-opleiding
Collega’s vertellen
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je planning en werkzaamheden. Ik bepaal zelf of ik thuiswerk, op kantoor of bij de klant. Zo is geen enkele week hetzelfde en heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me vakinhoudelijk te ontwikkelen maar ook op andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol denk ik mee over ontwikkelingen voor Scab op diverse vlakken.”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”