Financieel administratief medewerker
Ben jij een enthousiaste administratief medewerker met een passie voor boekhouden?

Financieel administratief medewerker
Ben jij een enthousiaste administratief medewerker met een passie voor boekhouden?

Ons aanbod:
Wat doe je als financieel administratief medewerker bij Scab?
Je verzorgt de financiële administratie van onze klanten. Denk aan:
- het invoeren, controleren en verwerken van financiële documenten
- het verzorgen van btw- aangiftes
- uitvoeren van administratieve controles op debiteuren, crediteuren en tussenrekeningen
- het ‘samenstelproof’ maken van jaarrekeningen
Naast dat je werkzaam bent op het kantoor van Scab in Tilburg, ga je ook aan de slag op locatie bij onze klanten (detachering). Lekker afwisselend dus.
Het team van de administratieve dienstverlening bestaat uit 8 collega’s en maakt onderdeel uit van de afdeling Accountancy. Je rapporteert aan Arjan Vromans, Teamleider administratieve dienstverlening.
Wie ben jij?
Je bent een administratieve duizendpoot, een held in schakelen tussen verschillende administraties en softwarepakketten. Ook vind je het leuk om samen met collega’s je tanden te zetten in het voorbereiden van jaarrekeningen.
- vakspecialist
- plezier in je werk
- boordevol nieuwe ideeën en je durft deze in te brengen
- je ziet de meerwaarde in van MVO-activiteiten en denkt hier graag over mee

Wie ben jij?
Je bent een administratieve duizendpoot, een held in schakelen tussen verschillende administraties en softwarepakketten. Ook vind je het leuk om samen met collega’s je tanden te zetten in het voorbereiden van jaarrekeningen.
- vakspecialist
- plezier in je werk
- boordevol nieuwe ideeën en je durft deze in te brengen
- je ziet de meerwaarde in van MVO-activiteiten en denkt hier graag over mee

Wat bieden wij jou?
Vanzelfsprekend ligt er een uitdagend takenpakket voor je klaar. Onze klanten zijn bijna allemaal ondernemers in de bouw- en vastgoedsector, verspreid over het hele land. Niet saai of eenzijdig maar uitdagend en complex!
Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruikt kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket.
Ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien door middel van o.a. opleidingsprogramma’s. Jij hebt hier zelf natuurlijk ook een rol in, samen kijken we graag naar jouw ambities!
Wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- én we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je wellicht nog een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.
Wat bieden wij jou?
Vanzelfsprekend ligt er een uitdagend takenpakket voor je klaar. Onze klanten zijn bijna allemaal ondernemers in de bouw- en vastgoedsector, verspreid over het hele land. Niet saai of eenzijdig maar uitdagend en complex!
Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruikt kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket.
Ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien door middel van o.a. opleidingsprogramma’s. Jij hebt hier zelf natuurlijk ook een rol in, samen kijken we graag naar jouw ambities!
Wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- én we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je wellicht nog een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.
Wat breng je mee?
MBO+; bij voorkeur afgeronde MBO-opleiding administratief medewerker
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol
Minimaal 32 uur beschikbaar
Kennis van Twinfield online boekhouden en Basecone is een pré
Verklaring omtrent Gedrag (VOG)
Wat breng je mee?
Collega’s vertellen
“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”
“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”
“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vind het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”
“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”
“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”
“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”
“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”
“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vond het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”