

Ons aanbod:
Open sollicitatie
Wil je ook graag werken bij ons superleuke bedrijf maar staat je ideale vacature er op dit moment niet tussen? Laat je CV met een korte toelichting bij ons achter en wij nemen graag contact met je op.
Wie ben jij?
Nog geen ervaring? Helemaal niet erg, we leiden je graag op. Heb je al flink wat kilometers gemaakt in het vak? Ook helemaal top! Daarnaast vind je de bouw een uitdagende branche om je verder in te verdiepen. Investeren in je eigen ontwikkeling, zowel als persoon als op professioneel vlak, staat bij jou hoog op je prioriteitenlijst. Heb je plezier in je werk en zit je boordevol nieuwe ideeën die je graag deelt? Dan ben je van harte welkom.

Wie ben jij?
Nog geen ervaring? Helemaal niet erg, we leiden je graag op. Heb je al flink wat kilometers gemaakt in het vak? Ook helemaal top! Daarnaast vind je de bouw een uitdagende branche om je verder in te verdiepen. Investeren in je eigen ontwikkeling, zowel als persoon als op professioneel vlak, staat bij jou hoog op je prioriteitenlijst. Heb je plezier in je werk en zit je boordevol nieuwe ideeën die je graag deelt? Dan ben je van harte welkom.

Wat bieden wij jou?
Onze klanten zijn allemaal bouwondernemers van verschillende soorten en maten, verspreid over het hele land. Niet saai of eenzijdig maar uitdagend en complex!
Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie met behulp van onze thuiswerkregeling en flexibele werktijden.
We vinden het belangrijk om blijvend in onze professionals te investeren. Zowel op het gebied van vakinhoudelijke kennis, ontwikkelingen in de bouwbranche als de vaardigheden van onze mensen. Ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien door middel van o.a. opleidingsprogramma’s. Jij hebt hier zelf natuurlijk ook een rol in, samen kijken we graag naar jouw ambities!
Wij zijn van huis uit een stichting –dus geen partnerstructuur– en we hebben daardoor geen winstoogmerk. Concreet betekent dit dat je niet voor een partner of een manager werkt. Jouw drive is leidend. Je wordt blij van het leveren van kwalitatieve dienstverlening aan onze klanten, niet van een hoog ‘uurtje-factuurtje ratio’. Je ervaart dat jouw werk er echt toe doet voor de klant. Bij ons krijg je daadwerkelijk veel eigen verantwoordelijkheden en een flinke dosis vrijheid om je werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.
Wat bieden wij jou?
Onze klanten zijn allemaal bouwondernemers van verschillende soorten en maten, verspreid over het hele land. Niet saai of eenzijdig maar uitdagend en complex!
Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie met behulp van onze thuiswerkregeling en flexibele werktijden.
We vinden het belangrijk om blijvend in onze professionals te investeren. Zowel op het gebied van vakinhoudelijke kennis, ontwikkelingen in de bouwbranche als de vaardigheden van onze mensen. Ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien door middel van o.a. opleidingsprogramma’s. Jij hebt hier zelf natuurlijk ook een rol in, samen kijken we graag naar jouw ambities!
Wij zijn van huis uit een stichting –dus geen partnerstructuur– en we hebben daardoor geen winstoogmerk. Concreet betekent dit dat je niet voor een partner of een manager werkt. Jouw drive is leidend. Je wordt blij van het leveren van kwalitatieve dienstverlening aan onze klanten, niet van een hoog ‘uurtje-factuurtje ratio’. Je ervaart dat jouw werk er echt toe doet voor de klant. Bij ons krijg je daadwerkelijk veel eigen verantwoordelijkheden en een flinke dosis vrijheid om je werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.
Ons aanbod:
Wat breng je mee?
Passie voor je vak
Afgeronde HBO-opleiding of aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
Verklaring omtrent Gedrag (VOG)
Affiniteit met de bouw
Humor en gezelligheid
Collega’s vertellen
“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”
“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”
“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”
“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vind het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”
“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”
“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”
“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”
“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”
“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vond het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”