relatiebeheerder

AA of bijna afgestudeerd AA? Ontdek wat Scab je te bieden heeft!

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met
P&O adviseur Nikki Hendrikx. We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

relatiebeheerder

AA of bijna afgestudeerd AA? Ontdek wat Scab je te bieden heeft!

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Kom in contact met onze sr. P&O adviseur Nikki Hendrikx.
We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

Ons aanbod:

Wat doe je als relatiebeheerder bij Scab?

Wat jouw baan zo interessant maakt, zijn onze klanten. We zijn namelijk geen generalist maar een bouwspecialist. Een branche waar veel gebeurt, die complex is en elke klant is daardoor anders. Niet saai maar ontzettend veelzijdig. Als relatiebeheerder ben jij verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille en het eerste aanspreekpunt voor jouw klanten. Belangrijk in deze rol is dat je relatiebeheer inzet als een manier om je klant verder te helpen. Wat betekent dit in de praktijk?

  • Je houdt intensief contact met je eigen klantrelaties
  • Je bewaakt en voert zelfstandig accountancy- en overige werkzaamheden uit
  • Je signaleert Scab-breed adviesbehoeften bij klanten en zorgt vervolgens voor opvolging. Hierbij kijk je dus verder dan je eigen afdeling accountancy. Je hebt ook voelsprieten voor klantbehoeften op het gebied van Fiscaal, Loonadministratie, Personeelsadvies en de Academy. Dit betekent niet dat je ook alles zelf moet uitvoeren. Je haakt die collega’s/afdelingen aan die op een bepaald gebied expert zijn.
  • Naast accountancy breng je actief ook onze andere dienstverlening onder de aandacht bij de klant.
  • Je bent een centrale schakel tussen de klant en alle afdelingen van Scab. Hierbij zoek je actief de samenwerking op met onze disciplines Fiscaal, Loonadministratie en Personeelsadvies.

Je komt terecht in een team van 6 relatiebeheerders en je rapporteert in deze rol aan Marcel Hilbrands, onze manager accountancy en tevens teamlid.

Wie ben jij?

Aandacht voor de klant staat bij jou centraal. Adviesgesprekken voeren op verschillende niveaus is je niet vreemd. Je bent daarbij in staat breder te kijken dan alleen je eigen vakgebied.

Heb je daarnaast plezier in je werk, wil je groeien als mens én professional? Ben je proactief  en communicatief sterk? Zit je boordevol nieuwe ideeën die je graag deelt? Dan maken we graag kennis met je.

Wie ben jij?

Aandacht voor de klant staat bij jou centraal. Adviesgesprekken voeren op verschillende niveaus is je niet vreemd. Je bent daarbij in staat breder te kijken dan alleen je eigen vakgebied.

Heb je daarnaast plezier in je werk, wil je groeien als mens én professional?  Ben je proactief  en communicatief sterk? Zit je boordevol nieuwe ideeën die je graag deelt? Dan maken we graag kennis met je.

Wat bieden wij jou?

Er ligt een uitdagende klantenportefeuille voor je klaar waar jij aanspreekpunt van wordt. We zijn dé specialist voor de bouw met als motto ‘Deskundig zijn, eenvoudig doen’. Onze klanten zijn allemaal bouwondernemers en werken vaak in grotere vennootschapsstructuren. Je krijgt te maken met een divers takenpakket, je schakelt snel en deinst niet terug voor complexe vraagstukken. Alles behalve saai dus!

Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruik kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je denken aan extra pensioensparen, vakantiedagen kopen of verkopen of sparen voor een sabbatical.

Wij zijn van huis uit een stichting –dus geen partnerstructuur– en we hebben daardoor geen winstoogmerk. Concreet betekent dit dat je niet voor een partner of een manager werkt. Jouw drive is leidend. Je wordt blij van het leveren van kwalitatieve dienstverlening aan onze klanten, niet van een hoog ‘uurtje-factuurtje ratio’. Je ervaart dat jouw werk er echt toe doet voor de klant. Bij ons krijg je daadwerkelijk veel eigen verantwoordelijkheden en een flinke dosis vrijheid om je werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.

Wat bieden wij jou?

Er ligt een uitdagende klantenportefeuille voor je klaar waar jij aanspreekpunt van wordt. We zijn dé specialist voor de bouw met als motto ‘Deskundig zijn, eenvoudig doen’. Onze klanten zijn allemaal bouwondernemers en werken vaak in grotere vennootschapsstructuren. Je krijgt te maken met een divers takenpakket, je schakelt snel en deinst niet terug voor complexe vraagstukken. Alles behalve saai dus!

Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruik kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je denken aan extra pensioensparen, vakantiedagen kopen of verkopen of sparen voor een sabbatical.

Wij zijn van huis uit een stichting –dus geen partnerstructuur– en we hebben daardoor geen winstoogmerk. Concreet betekent dit dat je niet voor een partner of een manager werkt. Jouw drive is leidend. Je wordt blij van het leveren van kwalitatieve dienstverlening aan onze klanten, niet van een hoog ‘uurtje-factuurtje ratio’. Je ervaart dat jouw werk er echt toe doet voor de klant. Bij ons krijg je daadwerkelijk veel eigen verantwoordelijkheden en een flinke dosis vrijheid om je werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we aandacht hebben voor elkaar.

Wat breng je mee?

Wat breng je mee?

Afgeronde opleiding AA (of vergevorderd met deze opleiding)

32 uur p/w beschikbaar

Minimaal 6 jaar ervaring in de accountancy, bij voorkeur met veel klantcontact

Affiniteit met de bouwbranche is een pré

Verklaring omtrent Gedrag (VOG)

Collega’s vertellen

Anneloes Verhage-Scab

“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vind het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”

Anneloes Verhage, junior loonadministrateur
Marco Palstra - Scab

“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”

Marco Palstra, senior-accountant/ controleleider
Nikki Hendrikx - Scab

“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”

Nikki Hendrikx, P&O Adviseur
Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur bij Scab

“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”

Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur

“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”

Marieke van Abeelen, zelfstandig assistent accountant samenstelprakijk
Annemie Donders - Scab

“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”

Annemie Donders, administratief medewerker
Monique Geerts-Bouter-Scab

“Goed werkgeverschap betekent voor mij een goede werk/privé balans, vrijheid in mijn werk, ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en waardering in mijn werk. Al deze elementen vind ik bij Scab in mijn rol als accountant en relatiebeheerder. Daarnaast werk ik in een fijn team wat mijn werkplezier versterkt. Begin april 2022 ben ik voor de tweede keer moeder geworden van een prachtige zoon waardoor ik nog meer waardeer en besef wat een leuke baan ik heb naast ons mooie gezin!”

Monique Geerts-Bouter, relatiebeheerder/AA
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
Romy Bergman, zelfstandig assistent accountant

“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”

Marieke van Abeelen, zelfstandig assistent accountant samenstelprakijk

“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”

Romy Bergman, zelfstandig assistent accountant

“Goed werkgeverschap betekent voor mij een goede werk/privé balans, vrijheid in mijn werk, ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en waardering in mijn werk. Al deze elementen vind ik bij Scab in mijn rol als accountant en relatiebeheerder. Daarnaast werk ik in een fijn team wat mijn werkplezier versterkt. Begin april 2022 ben ik voor de tweede keer moeder geworden van een prachtige zoon waardoor ik nog meer waardeer en besef wat een leuke baan ik heb naast ons mooie gezin!”

Monique Geerts-Bouter-ScabMonique Geerts-Bouter, relatiebeheerder/AA

“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”

Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur bij ScabGeraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur

“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”

Marco Palstra - ScabMarco Palstra, senior-accountant/ controleleider

“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”

Nikki Hendrikx - ScabNikki Hendrikx, P&O Adviseur

“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vond het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”

Anneloes Verhage-ScabAnneloes Verhage, junior loonadministrateur

“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”

Annemie Donders - ScabAnnemie Donders, administratief medewerker

Wil je aan de slag bij een flexibele en informele werkgever? Solliciteer dan direct!

Choose File
Choose File

Een capaciteitentest kan onderdeel zijn van de selectieprocedure

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Bel, mail of app Nikki Hendrikx, P&O Adviseur.

We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Kom in contact met onze sr. P&O adviseur Nikki Hendrikx.
We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94
Ga terug naar het vacatureoverzicht