werkperiode junior assistent accountant samenstelpraktijk

Begin je werkperiode bij Scab in een leuke leerzame werkomgeving waarin je snel kunt groeien!

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met
P&O adviseur Nikki Hendrikx. We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

werkperiode junior assistent accountant samenstelpraktijk

Begin je werkperiode bij Scab in een leuke leerzame werkomgeving waarin je snel kunt groeien!

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Kom in contact met onze sr. P&O adviseur Nikki Hendrikx.
We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

Ons aanbod:

Wat doe je als werkstudent junior assistent accountant bij Scab?

De eerste periode bij Scab staat in het teken van de organisatie leren kennen. Je start met je werkzaamheden aan het begin van het proces: de administratieve dienstverlening. Hier maak je je de kneepjes van het vak administratieve dienstverlening eigen en je leert hoe je administraties ‘samenstelproof’ maakt.

Vervolgens maak je, afhankelijk van je ontwikkeling, de overstap naar het team van de samenstelpraktijk. Hier ga je aan de slag met het samenstellen van de jaarrekeningen. Je krijgt de kans om mee te kijken met de teamleider en onze zelfstandig assistent accountants en we dagen je graag uit hiermee zelfstandig aan de slag te gaan.

Wie ben jij?

Je bent duaal student aan de HBO-opleiding accountancy. Nog geen ervaring? Geen probleem. Wel vinden we het belangrijk dat je een aanpakker bent en affiniteit hebt met de bouwbranche, daar zijn we tenslotte specialist in. Heb je de ambitie om door te groeien? Dat vinden we alleen maar leuk, we denken graag met je mee!

Werken bij Scab

Wie ben jij?

Je bent duaal student aan de HBO-opleiding accountancy. Nog geen ervaring? Geen probleem. Wel vinden we het belangrijk dat je een aanpakker bent en affiniteit hebt met de bouwbranche, daar zijn we tenslotte specialist in. Heb je de ambitie om door te groeien? Dat vinden we alleen maar leuk, we denken graag met je mee!

Werken bij Scab

Wat bieden wij jou?

Scab heeft de intentie om met jou een langetermijnrelatie aan te gaan. Dit betekent dat (wanneer het ons allebei bevalt) je van harte welkom bent om je toekomstige werkperiode(s) bij ons te doen. Voordeel voor jou is dat je de organisatie, de systemen en de processen kent waardoor je een snellere groei kunt laten zien.

Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruik kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je denken aan extra pensioensparen, vakantiedagen kopen of verkopen en sparen voor een sabbatical.

Je krijgt bij ons de ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling. Kan dat bij een accountantskantoor? Ja! Want wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- en we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien.

Inmiddels timmeren we bijna 50 jaar aan de weg in de bouwbranche en zijn daarom een echte bouwspecialist. We kennen als geen ander de cao’s, wetgeving, complexe organisatiestructuren, salarisconstructies en ga zo maar door! Onze klanten zijn veelal bouw en bouwgerelateerde bedrijven die gevestigd zijn door het hele land. Eenzijdig denk je? Absoluut niet! De bouw is complex en veelzijdig. Gegarandeerd dat je bij Scab dus heel veel leert!

Wat bieden wij jou?

Scab heeft de intentie om met jou een langetermijnrelatie aan te gaan. Dit betekent dat (wanneer het ons allebei bevalt) je van harte welkom bent om je toekomstige werkperiode(s) bij ons te doen. Voordeel voor jou is dat je de organisatie, de systemen en de processen kent waardoor je een snellere groei kunt laten zien.

Naast goede arbeidsvoorwaarden, vinden we het belangrijk dat je een goede werk/privébalans hebt. Je hebt hierover zelf de regie doordat je gebruik kunt maken van onder andere onze thuiswerkregeling en een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je denken aan extra pensioensparen, vakantiedagen kopen of verkopen en sparen voor een sabbatical.

Je krijgt bij ons de ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling. Kan dat bij een accountantskantoor? Ja! Want wij zijn van huis uit een stichting -dus geen winstoogmerk- en we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien.

Inmiddels timmeren we bijna 50 jaar aan de weg in de bouwbranche en zijn daarom een echte bouwspecialist. We kennen als geen ander de cao’s, wetgeving, complexe organisatiestructuren, salarisconstructies en ga zo maar door! Onze klanten zijn veelal bouw en bouwgerelateerde bedrijven die gevestigd zijn door het hele land. Eenzijdig denk je? Absoluut niet! De bouw is complex en veelzijdig. Gegarandeerd dat je bij Scab dus heel veel leert!

Collega’s vertellen

Monique Geerts-Bouter-Scab

“Goed werkgeverschap betekent voor mij een goede werk/privé balans, vrijheid in mijn werk, ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en waardering in mijn werk. Al deze elementen vind ik bij Scab in mijn rol als accountant en relatiebeheerder. Daarnaast werk ik in een fijn team wat mijn werkplezier versterkt. Begin april 2022 ben ik voor de tweede keer moeder geworden van een prachtige zoon waardoor ik nog meer waardeer en besef wat een leuke baan ik heb naast ons mooie gezin!”

Monique Geerts-Bouter, relatiebeheerder/AA
“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”
Romy Bergman, zelfstandig assistent accountant
Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur bij Scab

“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”

Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur
Annemie Donders - Scab

“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”

Annemie Donders, administratief medewerker
Marco Palstra - Scab

“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”

Marco Palstra, senior-accountant/ controleleider
Anneloes Verhage-Scab

“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vind het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”

Anneloes Verhage, junior loonadministrateur

“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”

Marieke van Abeelen, zelfstandig assistent accountant samenstelprakijk
Nikki Hendrikx - Scab

“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”

Nikki Hendrikx, P&O Adviseur

“In december 2019 ben ik gestart bij Scab. Ik was op zoek naar een werkomgeving waar ik kwaliteit kan nastreven én kan bijdragen aan de groei van het team. Dit heb ik gevonden bij Scab. Opvallend vond ik het ontbreken van het partnermodel en de opbouw van het controleteam bestaande uit jongere studerende collega’s en ervaren rotten! Van iedereen in het team valt te leren. En als het eens tegenzit, staan je collega’s voor je klaar!”

Marco Palstra - ScabMarco Palstra, senior-accountant/ controleleider

“Dat Scab de mogelijkheid biedt om deels thuis te werken, vind ik ideaal. Op de dagen dat ik mij goed moet kunnen focussen, plan ik een thuiswerkdag, en voor de dagen met veel overleg, plan ik een kantoordag. Ook ben ik op een thuiswerkdag flexibeler met mijn tijd.”

Romy Bergman, zelfstandig assistent accountant

“Ruim 40 jaar geleden ben ik begonnen bij Scab en werd mij de mogelijkheid gegeven om allerlei werkzaamheden uit te voeren. Mijn huidige werkzaamheden op de afdeling administratieve dienstverlening zijn veelzijdig, van het uitvoeren van administratieve taken tot een stukje voorbereiden van de jaarrekening. Daarnaast werk je de ene dag bij een klant op locatie en de andere dag op kantoor of thuis. Al met al is Scab een uitdagende werkgever met oog voor je persoonlijke ontwikkeling!”

Annemie Donders - ScabAnnemie Donders, administratief medewerker

“Goed werkgeverschap betekent voor mij een goede werk/privé balans, vrijheid in mijn werk, ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en waardering in mijn werk. Al deze elementen vind ik bij Scab in mijn rol als accountant en relatiebeheerder. Daarnaast werk ik in een fijn team wat mijn werkplezier versterkt. Begin april 2022 ben ik voor de tweede keer moeder geworden van een prachtige zoon waardoor ik nog meer waardeer en besef wat een leuke baan ik heb naast ons mooie gezin!”

Monique Geerts-Bouter-ScabMonique Geerts-Bouter, relatiebeheerder/AA

“De werksfeer bij Scab vind ik heel prettig, lekker informeel en korte lijntjes. De manier waarop we samenwerken vind ik ook fijn: je krijgt vertrouwen om ‘je ding te doen’ en collega’s waarderen je expertise. Dat vertrouwen en de vrijheid om je werk zelf in te delen, thuis en/of op kantoor, is wat mij erg aanspreekt bij Scab. Daarnaast bedienen we de bouw, een branche met een enorme omvang en impact, super interessant! Dus: een top bedrijf om bij te mogen werken!”

Geraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur bij ScabGeraldine Schellens, marketing- en communicatieadviseur

“Bij Scab krijg je de verantwoordelijkheid en vrijheid over je eigen planning en werkzaamheden. Dit maakt geen enkele week hetzelfde en hierdoor heb ik veel invloed op de balans tussen werk en privé. Daarnaast krijg ik de mogelijkheid om me te ontwikkelen op vaktechnisch gebied en andere gebieden. Ik ben lid van de OR en in die rol mag ik meedenken over ontwikkelingen voor de gehele organisatie op diverse vlakken.”

Marieke van Abeelen, zelfstandig assistent accountant samenstelprakijk

“Vertrouwen, verbinding, vrijheid en een gedeelde passie voor kwaliteit. Dát maakt werken bij Scab zo leuk. Als HR-verantwoordelijke bij Scab ben ik trots op onze cultuur waarin je jezelf mag zijn. Dit zorgt ervoor dat je het beste uit jezelf kunt halen. We stimuleren dit en geven onze medewerkers daar de ruimte voor, zowel persoonlijk als in hun rol als professional.”

Nikki Hendrikx - ScabNikki Hendrikx, P&O Adviseur

“Het traineeship bij Scab was voor mij de eerste stap in de loonadministratie. Scab voelde vanaf het begin als een warm bad met fijne collega’s en een prettige werksfeer. Ik vond het fijn dat ik snel bij verschillende processen betrokken wordt. Zo leer ik elke dag nieuwe dingen. Bij Scab krijg je de ruimte om je talenten te ontwikkelen en verder te leren. Ik kijk met veel plezier naar de toekomst bij Scab en ik ben benieuwd waar ik over een jaar sta!”

Anneloes Verhage-ScabAnneloes Verhage, junior loonadministrateur

Wil je aan de slag bij een flexibele en informele werkgever? Solliciteer dan direct!

Choose File
Choose File

Een capaciteitentest kan onderdeel zijn van de selectieprocedure

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Bel, mail of app Nikki Hendrikx, P&O Adviseur.

We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94

Nikki Hendrikx - Scab
Nieuwsgierig geworden? Kom in contact met onze sr. P&O adviseur Nikki Hendrikx.
We vertellen je graag meer! Tel: 013 583 38 94
Ga terug naar het vacatureoverzicht