Voor onze controlepraktijk zijn wij opzoek naar nieuwe collega’s. Heb jij altijd al voor een accountantskantoor willen werken waar MVO, (persoonlijke) ontwikkeling en een flexibele werkomgeving centraal staat? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wat doe je als Assistent accountant controlepraktijk bij Scab?

Je toetst de betrouwbaarheid van de financiële administratie van onze klanten. Daarvoor kijk je niet alleen naar de cijfers zelf, maar ook naar de achterliggende processen waarmee deze cijfers tot stand komen. Je denkt mee over (delen van) de interne organisatie van je klant en bespreekt je bevindingen met je team en/of klant. Tijdens je werkzaamheden heb je natuurlijk je eigen verantwoordelijkheden én werk je veel samen met andere assistenten, de controleleider en de accountant.

Je komt te werken in een team bestaande uit een mix van professionals studerend tot accountant tot aan accountants met jarenlange ervaring in de controlepraktijk. Een controlepraktijk welke gelet op de omvang groot genoeg is dat kwaliteit, vaktechniek en een afwisselende klantenportefeuille aanwezig zijn. Binnen het team krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en dien je het hele controleproces te kunnen overzien in plaats van maar een beperkt aantal elementen.

Daarnaast vinden we de (persoonlijke) ontwikkeling erg belangrijk. In deze rol ga je ook je vakkennis overdragen aan minder ervaren collega’s en hen begeleiden in het plannen en uitvoeren van hun werkzaamheden en contacten met klanten.

Wie zoeken we?

Je bent minimaal in het bezit van een diploma HBO (economische opleiding) en hebt een hart voor de controlepraktijk. Je studeert voor AA of RA (of wilt graag de RA-opleiding gaan volgen). Bij voorkeur heb je 1 à 2 jaar werkervaring, maar ook als starter ben je welkom.

Je persoonlijkheid vinden wij bij Scab net zo belangrijk. Wij zijn op zoek naar collega’s die plezier hebben in hun vak, nieuwsgierig zijn en ideeën naar voren durven te brengen. En daarbij mag je gerust een beetje eigenwijs zijn.

Wat bieden wij jou?

We hechten er waarde aan dat je met plezier bij ons werkt. Goede arbeidsvoorwaarden horen daar uiteraard bij. Net als een informele werksfeer, een interessant klantenpakket en mooie opdrachten om helemaal in op te gaan. Daarnaast bieden wij goede opleidingsmogelijkheden en een flexibele werkomgeving met onder andere een thuiswerkregeling voor een optimale werk/privé balans.

Heb je interesse?

Solliciteer dan via onderstaande button. Heb je nog vragen over de vacature of Scab als werkgever? Neem dan contact op met Nikki Hendrikx van de afdeling P&O via 013-5833894 of personeel@scabadvies.nl.

Daarnaast vind je op onze website https://www.scabadvies.nl/werken-bij/ meer informatie over onder andere MVO en je persoonlijke ontwikkeling bij Scab!

Wat breng je mee?

Hbo-diploma (afgestuurd richting economische opleiding)

Minimaal 1-2 jaar werkervaring binnen een controlepraktijk is een pré

Je hebt een klant- en kwaliteitsgerichte instelling, gecombineerd met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel

Wat ontvang je?

€2.100 – €3.300 bruto per maand o.b.v. fulltime dienstverband

Verschillende opleidings- mogelijkheden

35 vakantiedagen

Premievrij pensioen
Reiskosten-
vergoeding

Wil je aan de slag bij een flexibele en informele werkgever? Solliciteer dan direct!

Choose File
Choose File

Een capaciteitentest kan onderdeel zijn van de selectieprocedure

Je sollicitatie is succesvol verzonden.
Het is niet gelukt Je sollicitatie te versturen. Probeer het later nog een keer of neem op een andere manier contact op.
Vragen? Mail of bel met
Nikki Hendrikx
Nikki Hendrikx
Nikki HendrikxSenior P&O adviseur
T: 013 583 38 93