administratieve dienstverlening: je bouwt op Scab
Als ondernemer ben je het liefst bezig met waar je goed in bent: bouwen aan jouw onderneming. Helaas komen daar ook nog allerlei andere zaken bij kijken. De financiële administratie bijvoorbeeld. Scab helpt je graag!
Misschien doe je jouw administratie zelf? Of is een medewerker of zelfs jouw partner hiermee belast? Voor veel ondernemers is en blijft (het bijhouden van) de boekhouding een noodzakelijk kwaad. Scab helpt. Dat kan op verschillende manieren, maar altijd met één doel: wij nemen je deze administratieve ‘last’ uit handen. Hoe? Bekijk de animatie en ontdek de mogelijkheden.
Waarom jouw administratie uitbesteden aan Scab?
- Je houdt méér tijd over voor de leuke dingen: ondernemen!
- Je bent altijd zeker van een bijgewerkte administratie: alle facturen zijn digitaal gearchiveerd en je loopt nooit meer achter door vakantie, ziekte of een drukke periode;
- Als specialist houden we ons al meer dan 50 jaar bezig met administratie. We zijn deskundig en werken snel;
- Medewerkers van Scab kennen alle boekhoudsystemen met specifieke kennis van de pakketten die de bouw gebruikt: we kunnen direct voor je aan de slag.
Je kiest de dienstverlening die bij je past!
Scab verzorgt jouw administratie op de manier die aansluit bij jouw bedrijf en jouw wensen. Onze administratiemedewerkers loggen online in op jouw boekhoudpakket en kunnen direct voor je aan de slag. Welke dienstverlening past het beste bij jou?
Optie 1: Administratiepakket Gemak
Bij ons administratiepakket ‘Gemak’ werk je voor de boekhouding en het scannen van documenten met Twinfield en Basecone. Wij bieden dit gecombineerd met het administratie pakket Gemak voor je aan, waarbij je overigens ook kunt beschikken over de standaardrapportages van Twinfield. Scab zorgt er voortaan voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in.
Optie 2: Administratiepakket BouwInfosys
Werk je met BouwOffice, InfraOffice of InstallOffice, gecombineerd met Whitevision voor het scannen van documenten? Wij zijn volledig vertrouwd met deze systemen, die door veel van onze klanten worden gebruikt en hebben ons pakket BouwInfosys hier volledig op afgestemd. Op afstand loggen we op jouw systeem in en werken de financiële administratie bij. Scab zorgt er voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in. Alle standaardreportages uit de software blijven beschikbaar.
In aanvulling op onze administratiepakketten Gemak en BouwInfosys bieden wij je nog een aantal extra opties. We kunnen bijvoorbeeld de facturatie voor je verzorgen en desgewenst tussentijdse cijferrapportages met het Scab Dashboard.
Optie 3: Administratiepakket op Maat
Werk je met andere administratieve software (zoals bijvoorbeeld VakWare, Kraan, etcetera)? Scab biedt jou met alle plezier een oplossing op maat. Precies zoals je het wilt, met de software waar jij gebruik van maakt. Ook in dit geval is het mogelijk om Scab de verwerking van facturen volledig te laten verzorgen. Ook bieden we aanvullende werkzaamheden aan, zoals het verwerken van niet-elektronische bankmutaties, grootboekmutaties of het invoeren van uren.
Optie 4: Detachering
Wil je tijdelijk of permanent een administratiemedewerker van Scab inhuren? Om een ziekte of zwangerschapsverlof in te vullen, of op vaste basis? Scab detacheert medewerkers voor een vastgesteld aantal uur per week. Bekijk hier de mogelijkheden van detachering.
Duidelijke prijzen zonder verrassingen
Scab verzekert je bij het uitbesteden van jouw administratie van deskundige ondersteuning, tegen een duidelijke prijs zonder onverwachte kosten of verrassingen achteraf.
De kosten voor het uitbesteden van jouw financiële administratie berekent Scab afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden (onder andere op basis van het aantal inkomende en uitgaande facturen) en jouw specifieke wensen. Met de administratie pakketten Gemak en BouwInfosys ben je het voordeligst uit.
Meer weten?
Wil je een up-to-date administratie én meer tijd om écht aan jouw bedrijf te besteden? Neem contact op met Arjan Vromans op telefoonnummer (013) 583 67 33 of stuur een e-mail naar Arjan.
administratieve dienstverlening: je bouwt op Scab
Als ondernemer ben je het liefst bezig met waar je goed in bent: bouwen aan jouw onderneming. Helaas komen daar ook nog allerlei andere zaken bij kijken. De financiële administratie bijvoorbeeld. Scab helpt je graag!
Misschien doe je jouw administratie zelf? Of is een medewerker of zelfs jouw partner hiermee belast? Voor veel ondernemers is en blijft (het bijhouden van) de boekhouding een noodzakelijk kwaad. Scab helpt. Dat kan op verschillende manieren, maar altijd met één doel: wij nemen je deze administratieve ‘last’ uit handen. Hoe? Bekijk de animatie en ontdek de mogelijkheden.
Waarom jouw administratie uitbesteden aan Scab?
- Je houdt méér tijd over voor de leuke dingen: ondernemen!
- Je bent altijd zeker van een bijgewerkte administratie: alle facturen zijn digitaal gearchiveerd en u loopt nooit meer achter door vakantie, ziekte of een drukke periode;
- Als specialist houden we ons al 50 jaar bezig met administratie. We zijn deskundig en werken snel;
- Medewerkers van Scab kennen alle boekhoudsystemen met specifieke kennis van de pakketten die de bouw gebruikt: we kunnen direct voor u aan de slag.
Je kiest de dienstverlening die bij je past!
Scab verzorgt jouw administratie op de manier die aansluit bij jouw bedrijf en jouw wensen. Onze administratiemedewerkers loggen online in op jouw boekhoudpakket en kunnen direct voor je aan de slag. Welke dienstverlening past het beste bij jou?
Optie 1: Administratiepakket Gemak
Bij ons administratiepakket ‘Gemak’ werk je voor de boekhouding en het scannen van documenten met Twinfield en Basecone. Wij bieden dit gecombineerd met het administratie pakket Gemak voor je aan, waarbij je overigens ook kunt beschikken over de standaardrapportages van Twinfield. Scab zorgt er voortaan voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in.
Optie 2: Administratiepakket BouwInfosys
Werk je met BouwOffice, InfraOffice of InstallOffice, gecombineerd met Whitevision voor het scannen van documenten? Wij zijn volledig vertrouwd met deze systemen, die door veel van onze klanten worden gebruikt en hebben ons pakket BouwInfosys hier volledig op afgestemd. Op afstand loggen we op jouw systeem in en werken de financiële administratie bij. Scab zorgt er voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in. Alle standaardreportages uit de software blijven beschikbaar.
In aanvulling op onze administratiepakketten Gemak en BouwInfosys bieden wij je nog een aantal extra opties. We kunnen bijvoorbeeld de facturatie voor je verzorgen en desgewenst tussentijdse cijferrapportages met het Scab Dashboard.
Optie 3: Administratiepakket op Maat
Werk je met andere administratieve software (zoals bijvoorbeeld VakWare, Kraan, etcetera)? Scab biedt jou met alle plezier een oplossing op maat. Precies zoals je het wilt, met de software waar jij gebruik van maakt. Ook in dit geval is het mogelijk om Scab de verwerking van facturen volledig te laten verzorgen. Ook bieden we aanvullende werkzaamheden aan, zoals het verwerken van niet-elektronische bankmutaties, grootboekmutaties of het invoeren van uren.
Optie 4: Detachering
Wil je tijdelijk of permanent een administratiemedewerker van Scab inhuren? Om een ziekte of zwangerschapsverlof in te vullen, of op vaste basis? Scab detacheert medewerkers voor een vastgesteld aantal uur per week. Bekijk hier de mogelijkheden van detachering.
Duidelijke prijzen zonder verrassingen
Scab verzekert je bij het uitbesteden van jouw administratie van deskundige ondersteuning, tegen een duidelijke prijs zonder onverwachte kosten of verrassingen achteraf.
De kosten voor het uitbesteden van jouw financiële administratie berekent Scab afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden (onder andere op basis van het aantal inkomende en uitgaande facturen) en jouw specifieke wensen. Met de administratie pakketten Gemak en BouwInfosys ben je het voordeligst uit.
Meer weten?
Wil je een up-to-date administratie én meer tijd om écht aan jouw bedrijf te besteden? Neem contact op met Arjan Vromans op telefoonnummer (013) 583 67 33 of stuur een e-mail naar Arjan.
4 redenen om voor Scab voor de bouw te kiezen:
4 reden om voor Scab voor de bouw te kiezen:
gerelateerde informatie:
Vanaf 2025 weer actieve handhaving van wet DBA
Vanaf 2025 wordt de wet DBA weer actief gehandhaafd. Dit betekent dat de Belastingdienst in 2025 correctieverplichtingen, naheffingsaanslagen en boetes kan opleggen wanneer de arbeidsrelatie onjuist is gekwalificeerd. Bereid je dus goed voor om boetes te voorkomen. We vertellen er meer over in dit artikel.
Geen verzuimboetes e-commerce tot 1 januari 2025
De staatssecretaris van Financiën heeft de goedkeuring om geen betalingsverzuimboetes op te leggen aan ondernemers, die deelnemen aan de regeling EU btw e-commerce, verlengd tot 1 januari 2025. Aanvankelijk liep de goedkeuring tot 1 juni 2024, maar
Wettelijke regels berekening WIA-dagloon zijn discriminerend
Een WW- en een WIA-uitkering worden berekend op basis van het dagloon. Dat is het loon, dat in het refertejaar is verdiend, gedeeld door het aantal dagloondagen in het refertejaar. Bij de berekening van het dagloon voor een WIA-uitkering worden ook