
administratieve dienstverlening: je bouwt op Scab
Als ondernemer ben je het liefst bezig met waar je goed in bent: bouwen aan jouw onderneming. Helaas komen daar ook nog allerlei andere zaken bij kijken. De financiële administratie bijvoorbeeld. Scab helpt je graag!
Misschien doe je jouw administratie zelf? Of is een medewerker of zelfs jouw partner hiermee belast? Voor veel ondernemers is en blijft (het bijhouden van) de boekhouding een noodzakelijk kwaad. Scab helpt. Dat kan op verschillende manieren, maar altijd met één doel: wij nemen je deze administratieve ‘last’ uit handen. Hoe? Bekijk de animatie en ontdek de mogelijkheden.
Waarom jouw administratie uitbesteden aan Scab?
- Je houdt méér tijd over voor de leuke dingen: ondernemen!
- Je bent altijd zeker van een bijgewerkte administratie: alle facturen zijn digitaal gearchiveerd en je loopt nooit meer achter door vakantie, ziekte of een drukke periode;
- Als specialist houden we ons al meer dan 50 jaar bezig met administratie. We zijn deskundig en werken snel;
- Medewerkers van Scab kennen alle boekhoudsystemen met specifieke kennis van de pakketten die de bouw gebruikt: we kunnen direct voor je aan de slag.
Je kiest de dienstverlening die bij je past!
Scab verzorgt jouw administratie op de manier die aansluit bij jouw bedrijf en jouw wensen. Onze administratiemedewerkers loggen online in op jouw boekhoudpakket en kunnen direct voor je aan de slag. Welke dienstverlening past het beste bij jou?
Optie 1: Administratiepakket Gemak
Bij ons administratiepakket ‘Gemak’ werk je voor de boekhouding en het scannen van documenten met Twinfield en Basecone. Wij bieden dit gecombineerd met het administratie pakket Gemak voor je aan, waarbij je overigens ook kunt beschikken over de standaardrapportages van Twinfield. Scab zorgt er voortaan voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in.
Optie 2: Administratiepakket BouwInfosys
Werk je met BouwOffice, InfraOffice of InstallOffice, gecombineerd met Whitevision voor het scannen van documenten? Wij zijn volledig vertrouwd met deze systemen, die door veel van onze klanten worden gebruikt en hebben ons pakket BouwInfosys hier volledig op afgestemd. Op afstand loggen we op jouw systeem in en werken de financiële administratie bij. Scab zorgt er voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in. Alle standaardreportages uit de software blijven beschikbaar.
In aanvulling op onze administratiepakketten Gemak en BouwInfosys bieden wij je nog een aantal extra opties. We kunnen bijvoorbeeld de facturatie voor je verzorgen en desgewenst tussentijdse cijferrapportages met het Scab Dashboard.
Optie 3: Administratiepakket op Maat
Werk je met andere administratieve software (zoals bijvoorbeeld VakWare, Kraan, etcetera)? Scab biedt jou met alle plezier een oplossing op maat. Precies zoals je het wilt, met de software waar jij gebruik van maakt. Ook in dit geval is het mogelijk om Scab de verwerking van facturen volledig te laten verzorgen. Ook bieden we aanvullende werkzaamheden aan, zoals het verwerken van niet-elektronische bankmutaties, grootboekmutaties of het invoeren van uren.
Optie 4: Detachering
Wil je tijdelijk of permanent een administratiemedewerker van Scab inhuren? Om een ziekte of zwangerschapsverlof in te vullen, of op vaste basis? Scab detacheert medewerkers voor een vastgesteld aantal uur per week. Bekijk hier de mogelijkheden van detachering.
Duidelijke prijzen zonder verrassingen
Scab verzekert je bij het uitbesteden van jouw administratie van deskundige ondersteuning, tegen een duidelijke prijs zonder onverwachte kosten of verrassingen achteraf.
De kosten voor het uitbesteden van jouw financiële administratie berekent Scab afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden (onder andere op basis van het aantal inkomende en uitgaande facturen) en jouw specifieke wensen. Met de administratie pakketten Gemak en BouwInfosys ben je het voordeligst uit.
Meer weten?
Wil je een up-to-date administratie én meer tijd om écht aan jouw bedrijf te besteden? Neem contact op met Arjan Vromans op telefoonnummer (013) 583 67 33 of stuur een e-mail naar Arjan.
administratieve dienstverlening: je bouwt op Scab
Als ondernemer ben je het liefst bezig met waar je goed in bent: bouwen aan jouw onderneming. Helaas komen daar ook nog allerlei andere zaken bij kijken. De financiële administratie bijvoorbeeld. Scab helpt je graag!
Misschien doe je jouw administratie zelf? Of is een medewerker of zelfs jouw partner hiermee belast? Voor veel ondernemers is en blijft (het bijhouden van) de boekhouding een noodzakelijk kwaad. Scab helpt. Dat kan op verschillende manieren, maar altijd met één doel: wij nemen je deze administratieve ‘last’ uit handen. Hoe? Bekijk de animatie en ontdek de mogelijkheden.
Waarom jouw administratie uitbesteden aan Scab?
- Je houdt méér tijd over voor de leuke dingen: ondernemen!
- Je bent altijd zeker van een bijgewerkte administratie: alle facturen zijn digitaal gearchiveerd en u loopt nooit meer achter door vakantie, ziekte of een drukke periode;
- Als specialist houden we ons al 50 jaar bezig met administratie. We zijn deskundig en werken snel;
- Medewerkers van Scab kennen alle boekhoudsystemen met specifieke kennis van de pakketten die de bouw gebruikt: we kunnen direct voor u aan de slag.
Je kiest de dienstverlening die bij je past!
Scab verzorgt jouw administratie op de manier die aansluit bij jouw bedrijf en jouw wensen. Onze administratiemedewerkers loggen online in op jouw boekhoudpakket en kunnen direct voor je aan de slag. Welke dienstverlening past het beste bij jou?
Optie 1: Administratiepakket Gemak
Bij ons administratiepakket ‘Gemak’ werk je voor de boekhouding en het scannen van documenten met Twinfield en Basecone. Wij bieden dit gecombineerd met het administratie pakket Gemak voor je aan, waarbij je overigens ook kunt beschikken over de standaardrapportages van Twinfield. Scab zorgt er voortaan voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in.
Optie 2: Administratiepakket BouwInfosys
Werk je met BouwOffice, InfraOffice of InstallOffice, gecombineerd met Whitevision voor het scannen van documenten? Wij zijn volledig vertrouwd met deze systemen, die door veel van onze klanten worden gebruikt en hebben ons pakket BouwInfosys hier volledig op afgestemd. Op afstand loggen we op jouw systeem in en werken de financiële administratie bij. Scab zorgt er voor dat jouw leveranciers facturen digitaal aanleveren óf we scannen de facturen. Bankmutaties lezen we elektronisch in. Alle standaardreportages uit de software blijven beschikbaar.
In aanvulling op onze administratiepakketten Gemak en BouwInfosys bieden wij je nog een aantal extra opties. We kunnen bijvoorbeeld de facturatie voor je verzorgen en desgewenst tussentijdse cijferrapportages met het Scab Dashboard.
Optie 3: Administratiepakket op Maat
Werk je met andere administratieve software (zoals bijvoorbeeld VakWare, Kraan, etcetera)? Scab biedt jou met alle plezier een oplossing op maat. Precies zoals je het wilt, met de software waar jij gebruik van maakt. Ook in dit geval is het mogelijk om Scab de verwerking van facturen volledig te laten verzorgen. Ook bieden we aanvullende werkzaamheden aan, zoals het verwerken van niet-elektronische bankmutaties, grootboekmutaties of het invoeren van uren.
Optie 4: Detachering
Wil je tijdelijk of permanent een administratiemedewerker van Scab inhuren? Om een ziekte of zwangerschapsverlof in te vullen, of op vaste basis? Scab detacheert medewerkers voor een vastgesteld aantal uur per week. Bekijk hier de mogelijkheden van detachering.
Duidelijke prijzen zonder verrassingen
Scab verzekert je bij het uitbesteden van jouw administratie van deskundige ondersteuning, tegen een duidelijke prijs zonder onverwachte kosten of verrassingen achteraf.
De kosten voor het uitbesteden van jouw financiële administratie berekent Scab afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden (onder andere op basis van het aantal inkomende en uitgaande facturen) en jouw specifieke wensen. Met de administratie pakketten Gemak en BouwInfosys ben je het voordeligst uit.
Meer weten?
Wil je een up-to-date administratie én meer tijd om écht aan jouw bedrijf te besteden? Neem contact op met Arjan Vromans op telefoonnummer (013) 583 67 33 of stuur een e-mail naar Arjan.
4 redenen om voor Scab voor de bouw te kiezen:
4 reden om voor Scab voor de bouw te kiezen:
gerelateerde informatie:
Wie is afnemer van prestatie?
Een ondernemer kan de omzetbelasting, die door andere ondernemers aan hem voor door hen verrichte leveringen en diensten in rekening is gebracht, in aftrek brengen. Voorwaarde is dat de goederen en diensten door de ondernemer worden gebruikt in het
Terugvragen in ander EU-land betaalde omzetbelasting
Ondernemers, die in 2022 in een ander EU-land btw hebben betaald, kunnen deze btw terugvragen wanneer zij in dat land geen aangifte doen. Een verzoek om teruggaaf over 2022 moet vóór 1 oktober 2023 zijn ingediend. Dat kan via de website
Bouwterrein of niet?
Door: Marcel Muijtjens, manager fiscaal bij Scab In de dagelijkse praktijk blijft het zoeken naar de grenzen wat wel en wat niet als bouwterrein moet worden gezien. In principe geldt dat bouwterrein staat voor onbebouwde grond, die bestemd is om te